Volgers

dinsdag 22 oktober 2013

kerstkaart DT-call

Hoi iedereen

Vandaag een dagje vrij van  het werk. Samen met ons moeke de garage een beetje opgeruimd, en toen zijn we nog wat gaan winkelen. Deze namiddag samen met Claudia en Paulette naar de hobbyclub hier in dorp, waar vroeger mijn schoonmoeder nog bij geweest is. Het was leuk en gezellig en voor herhaling vatbaar.
Op de middag heb ik dit kaartje nog gemaakt. Ik ben eigenlijk nog niet heel lang intensief ( lees verslaving) bezig met kaarten maken, vroeger was het alleen kerstkaarten en daarom ga ik mijn kans wagen bij CCWS
en dit is het kaartje waar ik ga mee meedoen.






cardstock kraftkarton had ik nog liggen
paars dp van boekenvoordeel
ijsrand gewoon paars papier met mal van Joy crafts
onder ijsrand metalic linnen papier van action
stempel van Magnolia ingekleurd met spectrum noirs en copics
tekststempel van Marianne design
CCWS  DT-call tot 23 okt



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele ideeën opdoen.
grtjs Lisbeth

5 opmerkingen:

Jolanda zei

Lisbeth, bedankt voor je deelname aan de DT-call bij CCWS... Heel veel succes...

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lisbeth,

Mooi geslaagd. Succes, hé.

grtjs
Claudia

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel veel succes met je DT- Call.
Groetjes, Anja

Wilma zei

Wat een LEUK kerstkaartje is dit Lisbeth. Succes met de DT-call.
Liefs Wilma ☺☺☺

jolanda zei

hele mooie kaart.
succes!